Найкращі акції та знижки для шанувальників ароматної кави

Сучасний бізнес та маркетинг влаштовані таким чином, що акційні пропозиції є їх невід’ємною частиною. Для кавоманів це чудовий спосіб заощадити на придбанні улюбленого напою. А магазини завдяки знижкам можуть зробити свій асортимент більш доступним для широкого кола споживачів.

Переваги акцій

Зниження ціни – чудовий стимул для покупця спробувати щось нове. Адже дуже часто деякі продукти не хочуть купувати через їхню надто високу ціну. Таким чином, акції та знижки на каву допомагають ознайомити клієнтів та споживачів з ширшою лінійкою продукції.

Цей маркетинговий прийом має й інший ефект – лояльність. Адже коли люди користуються вигідними пропозиціями, вони стають лояльнішими до магазину та можуть стати покупцями на постійній основі.

Lavazza Oro + Lavazza Crema e AromaЗ боку бізнесу знижки теж мають безліч переваг.

  1. Залучення додаткового кола клієнтів.
  2. Збільшення обсягів продажу.
  3. Підвищення впізнаваності магазину та поінформованості про нього.
  4. Управління товарними запасами (збут залишків, що залежалися, або швидкий запуск у продаж новинок).

Які бувають акції та знижки

Однією з найпопулярніших акційних пропозицій є зниження стандартної ціни. В результаті це суттєво підвищує продажі. Такою акцією можна скористатися у спеціалізованому інтернет магазині marketok. Також у продажах кави добре працює пропозиція у форматі «Купи товар, а другий, такий самий, отримай у подарунок». Звичайно ж це не стосується, наприклад, кави на вагу. В цьому випадку пропонується придбати пачку кави, а другу, такого ж бренду і з таким самим обсягом, клієнт отримує абсолютно безкоштовно (або за символічну ціну).

Доволі поширеною є бонусна система. Вона передбачає такий формат, коли кожна покупка товарів додає бонусів. При досягненні певної кількості з’являється можливість оплачувати ними товари – частково чи повністю. Для нових клієнтів, наприклад, на сайті, може діяти система вітальних бонусів. Ними можна частково оплачувати першу покупку.

Багато магазинів використовують пропозиції знижок при покупці на певну суму. Цей формат є вигідним як для них, так і для споживачів. Приблизно так само діє знижка на другу покупку. Досить часто використовуються різні святкові приводи:

  • Black Friday;
  • Новий рік;
  • день закоханих.

Безліч компаній напередодні свят пропонують зробити подарунок у вигляді преміумних сортів кави або скористатися акційним зниженням ціни. Також це може стосуватися якихось окремих брендів або категорій товарів, які мають найбільшу популярність. Підсумовуючи можна сказати, що для шанувальників кави є багато дуже вигідних пропозицій – і всі вони у певному сенсі кращі.

Сегодня популярно на сайте:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *